torsdag 7 februari 2013

Endast ETT...

...inlägg bjöd jag på 2012.
Men fotades gjorde det ytterliggare några gånger.
Här kommer ett soligt foto från oktober:


...var egentligen grannes katt där i dörröppningen som gjorde att jag tog upp telefonen och fotade :)

Och inne i betongdelen togs det några bilder i september:




Det är rören och pannorna jag ville föreviga.
Planen är att allt detta ska UT!
Ut, för att frigöra plats och pengar för nytt!
Ja, idéer finns det...
...och små steg tas nu och då för att förverkliga dessa!

4 kommentarer:

  1. Trevligt att höra ifrån dig igen:) Klart att det finns planer,drömmar och idéer men oftast är det just pengar som sätter stopp, i alla fall för stunden;( Men det brukar lösa sig på ett eller annat sätt och du ska se att snart är du på gång med att installera nya pannor:)) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Så vackert! Lyckas ni bara täta taken kan ju husen stå länge i väntan på renovering. Håller tummarna för dina drömmar och planer.

    SvaraRadera
  3. Ett är bättre än inget! Jag är själv inte så flitig med bloggandet numera............Ha det så gott! /kram Anette

    SvaraRadera
  4. Åhh det ser ju bara såå mysigt ut, i sommar så måste jag bara komma ner och hälsa på.. =)

    SV: Mmm gissar på att Johan var rädd att det skulle börja råda fikabrödsbrist här hemma. =) haha..

    Kramar
    Sanna

    SvaraRadera